Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Le Bateau Ivre

18 σχόλια:

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Αυτό το καιρό βλέπω συνέχεια Γαλλικό κανάλι και την έχω επιτέλους βρει..

Ανώνυμος είπε...

ωραίο!πολύ ωραίο!καλησπέρα! :-)

eirini είπε...

Τα γαλλικά είναι από τις πιο όμορφες γλώσσες!
Καλησπέρα Ερατώ μου!!!!

Ερατώ είπε...

Αχτίδα!
Ναι, έχουν όμορφο πολιτισμό οι Γάλλοι!
Σου εύχομαι ένα όμορφο Σ/Κ!

Ερατώ είπε...

Mplahmplah!
Σε ευχαριστώ!
Κι εμένα μου άρεσε το animation!
Καλό Σ/Κ με πολλές βόλτες εύχομαι!

Ερατώ είπε...

Ειρήνη!
Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ καθώς άκουγα το ποίημα (άλλο αν δεν τα καταλάβαινα καλά!)
Μου άρεσαν επίσης οι ήχοι της θάλασσας που συνόδευαν την ιστορία!
Φιλάκια πολλά πολλά!

Velvet είπε...

Θαλασσα μαρτυς
της ανωριμης αθωοτητας μας
Και τωρα εξομολόγηση
που ξεπλενουμε σιωπηρα
τα κριματα μας

......
Ο Ρεμπω της εφηβειας μου

Καλες βουτιες Ερατω

....

leondokardos είπε...

Ακριβώς, αυτός ο ήχος της θάλασσας στο δεύτερο κομμάτι είναι υπέροχος!

roadartist είπε...

Ο Ρεμπώ υπέροχος. Καλησπέρα Ερατώ μου, καλό μεσημέρι.

Ερατώ είπε...

Velvet!
Η καλύτερη ευχή!
Καλές βουτιές και σε σένα! :)

Ερατώ είπε...

Leondokardos!
Ήρθε η ώρα να ακούσουμε τον ήχο της θάλασσας στις παραλίες!
Καλό Σ/Κ (όσο έμεινε!)

Ερατώ είπε...

Roadartist!
Μεγάλος ποιητής...
Μοναδικός...
Καλό Σ/Κ!

Magia da Inês είπε...

Oh, amiga... que saudade!!!
Tudo bem contigo?
Envio um abraço carinhoso.

¸❤✿•.¸
♥ Bom fim de semana!
♡ Beijinhos.
Brasil

Ερατώ είπε...

Olá meu amigo!
Estou cada vez que eu visitar aqui.
Espero que este verão para passar bonito!
Muitos beijos!

Magia da Inês είπε...

✿彡✿¸.•°

Beijinhos.
Brasil
✿彡✿⊱╮¸.•°

Ερατώ είπε...

Magia da Ines!
Good morning sweet girl!
Many many kisses!

Velvet είπε...

Καλο μηνα Ερατω
Ολα καλα...

:))

Ερατώ είπε...

Velvet!
Καλό μήνα και σε σένα!
Πρέπει να αλλάξω ανάρτηση :)