Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

ΜΟΝΑΧΙΚΟΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ...



Πόσο όμορφα λόγια....
οι νότες μας  παίρνουν μαζί τους....
σε ένα ταξίδι μοναδικό 
που τόσο συχνά 
το έχουμε ανάγκη... 

 
Υπάρχουν στιγμές........ 




Υπάρχουν στιγμές
που μες στο χρόνο γυρίζω,
 βροχερές αναμνήσεις
 που συχνά δεν ορίζω,
 φώτα που τραγουδάνε
λόγια που δεν ρωτάνε
και όλο πίσω με πάνε
από πού να πιαστώ...

Υπάρχουν φορές
που η ματιά μου αρρωσταίνει,
καρφωμένη, δεμένη
μες τη λήθη αραγμένη
 δε μπορεί να ξεφύγει
και μια πόρτα ανοίγει
 μα για σένα ειναι λίγη
και εγώ πού να κρυφτώ...

Υπάρχουν φορές
 που η αλήθεια είναι ψέμα
 ότι ήσουν για μένα
 ότι ήμουν για σένα,
και υπάρχουν φορές
 που ζητώ να γυρίσεις
δε ζητώ αναμνήσεις
μόνο κάποιες στιγμές...
μόνο κάποιες στιγμές..
Υπάρχουν στιγμές
που το είδωλό μου ρωτάω
 μοναχός μου απαντάω
το εγώ μου νικάω,
παγωμένες οι σκέψεις,
ταραγμένες οι λέξεις
προσπαθείς να διαλέξεις
απο πού να πιαστείς...


Υπάρχουν φορές
που η ματιά σου αρρωσταίνει,
καρφωμένη, δεμένη
 μεσ τη λήθη αραγμένη
δε μπορεί να ξεφύγει
και μια πόρτα ανοίγει
μα για μένα ειναι λίγη
και εσύ πού να κρυφτείς...

Στίχοι - μουσική : 
Μοναχικός Ταξιδιώτης (Σπυράτος Γεράσιμος)

13 σχόλια:

Ερατώ είπε...

Γεράσιμε ευχαριστώ που μου έδωσες την άδεια να δημοσιεύσω εδώ το υπέροχο τραγούδι σου...

Lilith είπε...

Όμορφο και ευαίσθητο.
Και με το 'Μοναχικός Ταξιδιώτης' είναι πολύ εύκολο, πια, να ταυτιστούμε.

Φιλιά!

Ερατώ είπε...

Lilith!
Έτσι είναι...
Όλοι λίγο ή πολύ είμαστε μοναχικοί και ταξιδιώτες...
Το λάτρεψα αυτό το τραγούδι.Τους στίχους- πάντα τους στίχους προσέχω πρώτα- τη μουσική, την θαυμάσια φωνή...
Καλό σου βράδυ νεραϊδούλα!

public buster είπε...

Μέσα σε αυτό το θέατρο οι αλήθειες είναι σχετικές. Καλό βράδυ.

Ερατώ είπε...

Tatoo buster
Η μουσική λέει πάντα αλήθεια!

public buster είπε...

μπές, δές http://tatoo-buster.blogspot.com/?zx=580ff486b16fc2c2 και αμα θές, πές !!!

γιατί οσο δεν μιλάμε, δεν βλέπουμε και δεν ........θα μας πούνε και μ@λ@κες χωρις μουσική συνοδία!!!

Ερατώ είπε...

Tatoo buster
Εντάξει, θα το κοιτάξω.

Velvet είπε...

Αρκετα μελαγχολικο
Ειναι δυσκολο για μενα
να το ακουσω

Καλημερα Ερατω
-

Ερατώ είπε...

Velvet!
Εντάξει, θα βάλω κάτι πιο ανεβαστικό την άλλη φορά!
Καλή σου μέρα!

Velvet είπε...

Μα οχι
Αυτο αφορουσε εμενα
και την δικη μου διαθεση

Δεν γραφεις για μενα
και δεν πρεπει
Το blog ειναι δικο σου
Και γραφεις για σενα

Καλο μεσημερι Ερατω

-

Magia da Inês είπε...

°º✿ Olá, amiga!
º° ✿✿♥ ° ·.
Dessa vez entendi a tradução da letra da música. Há momentos que me sinto perdida dentro de mim também... A canção é bonita e o cantor interpreta com o coração.
°º♫
°º✿ Bom fim de semana!
º° ✿♥ ♫° ·.
Beijinhos.
Brasil ♥♥•˚。
°° 。♥。
♥•˚。˚

Ερατώ είπε...

Velvet!
Το ξέρω, αλλά αυτό το λέω και για να το ακούω κι εγώ..που έχω μια τάση προς τα καταθλιπτικά τραγούδια!
Τι να σου χαρίσω;

Να δω....
http://www.youtube.com/watch?v=U6tV11acSRk

ελπίζω να είναι καλό!
Καλό Σ/Κ!

Ερατώ είπε...

Magia!
"o cantor interpreta com o coração"

I agree!!!
Thank you!

Bom fim de semana amiga!