Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ












10 σχόλια:

Astrofegia είπε...

Απλά υπέροχη η φωνή της Ella...και το τραγούδι εκπληκτικό!
Πολλά φιλιά!

Lilith είπε...

Είχα χρόνια ν' ακούσω το τραγούδι από τους Λαθρεπιβάτες! :)
Η Ella, υπέροχη...
Μας ταξιδεύει σε άλλα... φεγγάρια.

Φιλιά πολλά!

Ερατώ είπε...

Astrofegia!
Διάλεξα τα τραγούδια για να μας κάνουν συντροφιά μαζί με τη σημερινή πανσέληνο...η μουσική, το φεγγάρι, ο Αύγουστος...ένα όμορφο σκηνικό!
Καλή πανσέληνο εύχομαι :)

Ερατώ είπε...

Lilith!
Μου άρεσαν οι στίχοι του πρώτου τραγουδιού και η φωνή στο δεύτερο!

Εύχομαι το φεγγάρι να
φωτίσει απόψε με ξεχωριστό τρόπο
το βράδυ σου!
Φιλιά πολλά!

Avengeil είπε...

γαλαζωπό φεγγάρι έλα και συντρόφεψέ μας απόψε σε μια τέτοια νύχτα....

Τις καληνύχτες μου και τις ευχές μου για ωραίες ασχολίες εν μέσω της πανσέληνου....

Ερατώ είπε...

Avengeil!
Ευχαριστώ πολύ που πέρασες από εδώ και άφησες τις όμορφες ευχές σου!
Εύχομαι να περάσεις όμορφα τις γιορτινές αυτές μέρες.

Velvet είπε...

Ομορφα τα τραγουδια
που υποδεχτηκες
το δικο σου φεγγαρι

Καληνυχτα Ερατω

Ερατώ είπε...

Velvet!
Αξίζει τα καλύτερα το φεγγάρι!
Όπως και παρατήρηση με κυάλια ή τηλεσκόπιο!

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Καλά να περάσεις αύριο!

Ανώνυμος είπε...

Το Αυγουστιάτικο φεγγάρι το έχασα...εύχομαι να απολαύσω το επόμενο!

Πάντα ξεχωριστές οι αναρτήσεις σου Ερατώ μου!

Πολλά φιλιά!

Ερατώ είπε...

Η πανσέληνος φεύγει αλλά πάντοτε επιστρέφει.
Στα αριστερά του μπλογκ μου - αν δεν το έχεις προσέξει- θα βρεις την ημερομηνία για την επόμενη πανσέληνο, που εύχομαι να είναι έτσι οι καταστάσεις ώστε να μην τη χάσεις...
Φιλιά πολλά!